motoren opgehaald - Reisverslag uit Springdale, Verenigde Staten van D. Bikers - WaarBenJij.nu motoren opgehaald - Reisverslag uit Springdale, Verenigde Staten van D. Bikers - WaarBenJij.nu

motoren opgehaald

Blijf op de hoogte en volg D.

15 April 2017 | Verenigde Staten, Springdale

Vandaag gaan we de motoren ophalen! 08:30 is de pick-up gereserveerd bij ons hotel.
Maar zoals Eagle Rider betaamt waren ze de afspraak vergeten, na wat gebel en 3 rondjes van 400 mtr door het hotel met volle bepakking te hebben gelopen was daar om 09:00 uur ons busje.
Nic heeft, gezien de slechte ervaringen alles al vanuit Nederland geregeld zodat we niet te veel tijd verliezen bij het invullen van de papieren. Wrong!!! Mister alles moet gekopieerd worden en opnieuw worden ingevuld. Natuurlijk stonden er 6 kale en 1 gevulde haarcoup klaar om ongevraagd hun mening te geven waarbij het eea bijna uit de klauwen ging escaleerden.
Nadat we de motoren hadden bepakt zijn we richting ZionPark gereden.
Dat we na 1 1/2 uur rijden die prachtige toren op ons hotel weer zagen was conform onze navigatie gegevens.
S'avonds een biertje halen ging minder makkelijk dan verwacht, dat is de wet hier! Is ons verteld.
Uiteindelijk in erg leuk restaurant met terrasverwarmers gegeten waar werden verwend door Debby, die volop in de belangstelling stond, jammer dat ze door haar onuitstaanbare crocs maar rond een nette 7 kwam, er had zeker meer in gezeten.
Verder geen gekkenhuis hier dus op tijd Naar bed, sommige weliswaar in een stapelbed.

• 16 April 2017 - 09:31

Rob (Gerrit):

Goed begin dan weer met Eagle Rider..Not!
    Maar na een dagje rijden is dat vast weer vergeten.
    Nu het avontuur tegemoet.

• 16 April 2017 - 11:13

D. Utch Bikers:

Lekker relax begin, maar gelukkig zijn jullie dat snel weer vergeten na een paar biertjes!!

Ik wacht in spanning op de volgende verhalen, beren op de weg, vallende motoren en sleutels in de put.
    Het kan jullie allemaal gebeuren.

Oh ja en dansen met leuke vrouwen, die was ik bijna vergeten.

Have fun
    x

• 17 April 2017 - 09:31

Boyzzzgang:

Hoi,

Het zal ook eens allemaal van een leien dakkie gaan haha, maar gelukkig toch op pad. En al een mooie rit gehad. Fantastisch. GENIETEN dus. :)